Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Osiecznica

Kolorowy pasek

ZARZĄDZENIE  Nr 105/15

Wójta Gminy Osiecznica

z dnia 27 listopada 2015 r.

 

 

w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania dokumentacji niearchiwalnej

w Urzędzie Gminy w Osiecznicy

 

 

         Na podstawie § 9 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 20 października 2015 r.  w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz. U.   z 2015 r., poz.1743) oraz zgodnie z § 12  instrukcji archiwalnej dotyczącej organizacji            i zakresu działania Archiwum Zakładowego Urzędu Gminy w Osiecznicy Wójt Gminy Osiecznica

 

zarządza co następuje

 

§ 1.  Powołuje się Komisję w składzie:

        1) Małgorzata Słonecka- Sekretarz Gminy Osiecznica – przewodnicząca Komisji,

        2) Marta Hytnar – Sekretarka – archiwista,

        3) Małgorzata Świerszczak – Zastępca Kierownika Urzędu Stany Cywilnego,

        4) Danuta Miazga- Zastępca Skarbnika Gminy Osiecznica,

        5) Felicyta Becla- inspektor ds. księgowości i inwestycji,

        6) Edyta Parobczak-inspektor ds. księgowości i ewidencji VAT,

        7) Weronika Jurasik- inspektor ds. wymiaru podatków,

        8) Małgorzata Koziarska – podinspektor ds. księgowości podatkowej,

        9) Anna Warężak – podinspektor ds. planowania przestrzennego,

        10) Agnieszka Rutkowaska – inspektor ds. zamówień publicznych,

        11) Renata Durda-Tyszkiewicz- inspektor ds. drogownictwa i środków unijnych,

        12) Helena Jackowiak- inspektor ds. gospodarki nieruchomościami,

        13) Gabriela Błoniarz – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,

        14) Irena Ryś – inspektor ds. zarządzania kryzysowego.

                  

§ 2. Komisja sporządzi protokół oceny oraz spis dokumentacji niearchiwalnej wg                                        ustalonych wzorców.

§  3. Po uzyskaniu zgody z archiwum państwowego, komisja przeprowadzi czynności                     

         brakowania z cytowanym wyżej Rozporządzeniem.

§  4. Nadzór nad brakowaniem powierzam Sekretarzowi Gminy.

§  5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

            

 

 

 

Metadane

Źródło informacji:Bogumił Mikołajewski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Bogumił Mikołajewski
Data wprowadzenia:2015-12-09 10:54:36
Opublikował:Bogumił Mikołajewski
Data publikacji:2015-12-09 10:55:36
Ostatnia zmiana:2015-12-09 10:55:55
Ilość wyświetleń:224
Urząd Gminy Osiecznica
ul. Lubańska 43, 59-724 Osiecznica

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij